במחשב האישי וברשת של המכון מותקנות מספר רמות הגנה כדי להגן כנגד איומים שונים.
מניעת גישה למחשב האישי היא אחד הצעדים החשובים ביותר שמשתמש יכול לבצע על מנת למנוע פגיעה במחשב וברשת של המכון.
המחשב האישי חייב להיות נעול בסיסמה אפקטיבית ובנעילה אוטומטית בהיעדרות מעבר לזמן קצוב.

משתמשים 

משתמשים שרוצים לקבוע סיסמה במחשב האישי

הוראות שימוש 

יצירת סיסמה במערכת הפעלה Windows 7

  1. לחצו על Start→Control Panel→User Accounts.
  2. לחצו על Manage User Accounts.
  3. בחרו במשתמש המכוני/Weizmann User ID בקבוצת Administrator.
  4. לחצו על Create Password.

 

יצירת סיסמה במערכת Mac OSX

  1. לחצו על System Preferences→Security.
  2. הקלידו סיסמה  כדי לפתוח את המפתח.
  3. בחרו בתיבת הסימון Require password<immediately>after sleep or screen saver begins.
  4. בחרו בתיבת הסימון Disable automatic login.

 

קביעת שומר מסך לנעילת אוטומטית במערכת הפעלה Windows 7

  1. לחצו על Control Panel→All Control Panel Items→Personalization.
  2. בחרו ב-Screen Saver, הממוקם בפינה הימנית התחתונה.
  3. בחרו בתיבת הסימון On resume, display logon screen, והקלידו בשדה Wait את מספר הדקות.

 

קביעת שומר מסך לנעילה אוטומטית במערכת הפעלה Mac OSX

  1. לחצו על System Preferences→Security.
  2. הקלידו סיסמה כדי לפתוח את המפתח.
  3. בחרו בתיבת הסימון Require password<immediately>after sleep or screen saver.
  4. בחרו בתיבת הסימון Disable automatic login.
  5. בחרו שומר מסך מ-Desktop & Screen Saver.