החל מתאריך 1-ינואר-2021 תוכנות הגישה מרחוק של צ׳קפוינט VPN מגרסאות E81.10 ומטה יפסיקו לעבוד, ועדכונן יכשל.
משתמשים
משתמשי Windows
הוראות התקנה
כדי לתקן את הבעיה עקבו אחר ההוראות הבאות:
שלב 1: הורדת גרסה חדשה
הורידו ושמרו את התקנת קליינט ה-VPN מהלינק הבא.
נא לא להריץ את הקובץ שהורדתם בשלב זה, ודאו שאתם יודעים לאן הקובץ ירד (תיקיית Download).
שלב 2: הסרת הגירסה המותקנת במחשב:
על מנת להסיר את הגרסה המותקנת כעת במחשב:
- לחצו על זכוכית המגדלת ליד כפתור ה-Start , כתבו "Control Panel" ולחצו על "Control Panel" בתוצאות שהתקבלו:
- בחלון שנפתח בחרו את "Programs and Features":
- ברשימת התוכנות, בחרו בקליק ימני את "Checkpoint VPN" ובחרו "Uninstall":
- בחרו "Yes" כדי להמשיך עם ההסרה:
- בחרו ״Yes" כדי לאפשר לתוכנה לבצע שינויים:
- בחרו ״Yes" כדי לאתחל את המחשב:
שלב 3: התקנת גרסה חדשה:
על מנת להתקין את הגרסה המעודכנת:
- הריצו כעת את הקובץ שהורדתם בסעיף 1: E84.30_CheckPointVPN_WithProfile.msi
- אם התקנת העדכון מתבצעת מחוץ לרשת המכון, יתכן ויופיעו החלונות הבאים:
לחצו על "More Info":
לחצו על "Run Anyway":
- לחצו על "Next" בחלון שנפתח:
- הסכימו ל״License Agreement״ ולחצו ״Next":
- בחלון ״Destination Folder״ לחצו ״Install״:
- בחרו ״Yes״ כדי לאפשר לתוכנה לבצע שינויים:
- לחצו "Finish":
- יתכן שתתבקשו לאתחל את המחשב. שמרו את המסמכים ולחצו ״Yes״ על מנת לאתחל.
- בדיקה זו אפשרית רק מחוץ לרשת המכון: התחברו ל-VPN כדי לודא שההתקנה הסתיימה בהצלחה, ע״י הכנסת שם המשתמש שלכם בויצמן, והכנסת הקוד בעל 8 הספרות בשדות המתאימים:
- לחצו "Connect". אם ההתחברות הצליחה, אייקון המנעול יציג נקודה ירוקה.