מוקד שירות IT
מוקד שירות- שלוחה 4444
ראשון - חמישי | 08:00 - 17:00 |
שישי וערבי חג | 07:00 - 13:00 |
יצירת קשר באינטרנט
- לפתחית קריאת שירות, פנו אל אתר מוקד השירות
- ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני אל הכתובת HelpDesk@weizmann.ac.il
תמיכה מרחוק
כדי לקבל תמיכה למחשבים שלא נמצאים ברשת המכון לחצו כאן.
אמצעי תמיכה מקוונים
- אנו מציעים מגוון מדריכי משתמש לנוחותכם, ובינהם מדריכים על תוכנת BI, אאוטלוק ואופיס.
- הנכם מוזמנים גם להיעזר בעמוד שמרכז תשובות לשאלות נפוצות
מוקד תמיכת ספריות
מוקד תמיכה - שלוחה 3295
ראשון - חמישי | 08:00 - 16:00 |
יש ליצור קשר עם ספריות פקולטות מסוימות בהתאם לשעות הפעילות הספציפיות שלהן.
יצירת קשר באינטרנט
- מלאו את הטופס Ask a Librarian (שאלו את הספרנ/ית) ובקשתכם תועבר אל הספרנים המתאימים
- תוכלו גם לשלוח דואר אלקטרוני אל הכתובת library@weizmann.ac.il
אמצעי תמיכה מקוונים
- אנו מציעים שלל מדריכים למשתמש לנוחותכם, עבור תוכניות ואתרי אינטרנט כגון BrainNavigator ,Scopus ,PubMed ,EndNote ועוד
- הנכם מוזמנים להסתייע גם בעמוד שמרכז תשובות לשאלות נפוצות