מכון ויצמן מקפיד על זמינות מגוון יכולות תקשורת מאוחדת וקולבורציה (UCC, או Unified Communication & Collaboration), לרבות טלפוני IP וטלפונים בתוכנה, שירותי ועידה קוליים ומשולבי וידאו, תקשורת מסרים מיידיים (צ׳אט), שיתוף משטחי עבודה (Desktop Sharing) ודיווחי נוכחות וזמינות.

טלפוני IP

סוגי טלפוני ה-IP הבאים זמינים במכון:

 

טלפוני IP אינם מצריכים שקעי רשת נוספים. הטלפונים מתחברים אל שקעי הרשת הקיימים, והמחשבים מחוברים אליהם בהמשך באמצעות כבלי רשת סטנדרטיים.

ניהול עצמי והתאמה אישית

משתמשי טלפוני IP (ואף עובדי מכון שאינם מצויידים בטלפוני IP) יכולים לנהל ולבצע התאמות במגוון פונקציות טלפוניה (כגון הפניית שיחות וניידות) באופן עצמאי, בפורטל Myiptel. על מנת להתשמש בפורטל, יש לגלוש באמצעות הדפדפן שברשותכם אל הכתובת myiptel.

הוראות שימוש 

תוכלו ליזום שיחות כדלהלן:

  • חיוג פנימי: יש לחייג את ארבע הספרות האחרונות של מספר הטלפון המבוקש
  • חיוג פנים ארצי: יש לחייג קידומת ולאחר מכן את מספר הטלפון המבוקש (כולל הקידומת 08)
  • חיוג לחו"ל: יש לחייג 00, ולאחר מכן את קידומת המדינה ומספר הטלפון המבוקש