נמל"ה (ניהול משוב לקוחות הארגון) הינה מערכת סקרים ומשובים המאפשרת איסוף מידע ממוחשב, כגון: סקרים, משובים, מבחנים, בקרות, מחקרים כמותיים וכל סוג נוסף של איסוף מידע.

ראה מדיניות מערכת נמל"ה.

המערכת משמשת ככלי לדיאלוג ארגוני המבוסס על אסטרטגיה של הקשבה לעובדים ומספקת למשתמש כלים נוחים לניהול תהליך המשוב:

  • בניית שאלון
  • הכנת רשימת משיבים
  • הפצת דואר אלקטרוני המכיל הזמנה להשתתפות במשוב ולינק שמוביל לאתר בו ניתן למלא את התשובות למשוב
  • יכולות מתקדמות לניתוח תוצאות

מערכת הסקרים המכונית – שודרגה ל- נמל"ה פלוס ומאפשרת להשיב על סקרים גם ממובייל (ניתן לענות על סקרים ללא חיבור VPN).
המערכת המספקת כלים מתקדמים לבניית הסקר ואפשרויות מענה לסקרים מכל סוגי הדפדפנים ומטלפונים ניידים.

מאפיינים 

  • דינמיות גדולה בבניית השאלון - יצירת שאלות באופן פשוט ונוח, תמיכה בכל סוגי השאלות ויכולת לעיצוב השאלון
  • התאמת השאלון למשיב ותשובותיו - ניתן להתאים את השאלות והמידע המוצג למשיב הספציפי, ואף להציג שאלון המשתנה בהתאם לתשובות המשיב
  • יכולת רב לשונית - כל משיב מקבל את השאלון והזימון לשאלון בשפה שנבחרה לו
  • עיצוב השאלון - תמונות, לוגו, צבעים וכו'
  • ניהול מתקדם של תהליך המשוב - שליטה מלאה בתהליך על ידי צפייה והפקת דוחות על התקדמות המענה של כל אחד מהמשתתפים ויכולת להוצאת תזכורות אוטומטיות לאלו שטרם השיבו
  • הפקת דוחות - יכולת להפיק דוחות סטטיסטיים, כל הדוחות ניתנים לייצוא ל- Excel ולפורמטים אחרים