נמל"ה (ניהול משוב לקוחות הארגון) הינה מערכת סקרים ומשובים המאפשרת איסוף מידע ממוחשב, כגון: סקרים, משובים, מבחנים, בקרות, מחקרים כמותיים וכל סוג נוסף של איסוף מידע.
ראה מדיניות מערכת נמל"ה.
המערכת משמשת ככלי לדיאלוג ארגוני המבוסס על אסטרטגיה של הקשבה לעובדים ומספקת למשתמש כלים נוחים לניהול תהליך המשוב:
- בניית שאלון
- הכנת רשימת משיבים
- הפצת דואר אלקטרוני המכיל הזמנה להשתתפות במשוב ולינק שמוביל לאתר בו ניתן למלא את התשובות למשוב
- יכולות מתקדמות לניתוח תוצאות
מערכת הסקרים המכונית – שודרגה ל- נמל"ה פלוס ומאפשרת להשיב על סקרים גם ממובייל (ניתן לענות על סקרים ללא חיבור VPN).
המערכת המספקת כלים מתקדמים לבניית הסקר ואפשרויות מענה לסקרים מכל סוגי הדפדפנים ומטלפונים ניידים.
מאפיינים
- דינמיות גדולה בבניית השאלון - יצירת שאלות באופן פשוט ונוח, תמיכה בכל סוגי השאלות ויכולת לעיצוב השאלון
- התאמת השאלון למשיב ותשובותיו - ניתן להתאים את השאלות והמידע המוצג למשיב הספציפי, ואף להציג שאלון המשתנה בהתאם לתשובות המשיב
- יכולת רב לשונית - כל משיב מקבל את השאלון והזימון לשאלון בשפה שנבחרה לו
- עיצוב השאלון - תמונות, לוגו, צבעים וכו'
- ניהול מתקדם של תהליך המשוב - שליטה מלאה בתהליך על ידי צפייה והפקת דוחות על התקדמות המענה של כל אחד מהמשתתפים ויכולת להוצאת תזכורות אוטומטיות לאלו שטרם השיבו
- הפקת דוחות - יכולת להפיק דוחות סטטיסטיים, כל הדוחות ניתנים לייצוא ל- Excel ולפורמטים אחרים