תאריך:
5.2.24
שני
שעה: 20:00

ילדים של אחרים | רבקה זלוטובסקי

בעידן המשפחות המורכבות, נשים מגדלות ילדים  מנישואים קודמים, אבל מעט סרטים עוסקים בקשר המיוחד והמורכב לעיתים,  בין ילדים להורים הלא ביולוגים שלהם .

סיפור עדין, יפהפה ורגיש על משפחות, על אהבה, על הורות ועל כמיהה, בסרט דובר אמת, על החיים המורכבים כפי שהם. כשאהבה חדשה פורצת אל חייה של מורה פריזאית שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-40, נכנסת לחייה גם בתו בת ה-4, והרצון להיות אמא, לרגע אחד נדחק הצידה.  

הסרט הוקרן במסגרת התחרות הרשמית בפסטיבל ונציה וזכה לחיבוק חם מצד הצופים והמבקרים, ששיבחו את הזווית הייחודית של התסריט על הורות, את הבימוי החכם והרגיש ואת המשחק של וירג'יני אפירה ("לשחות או לא להיות") בתפקיד הראשי. 

צרפת 2022 | 104 דקות |  צרפתית |  כתוביות בעברית ובאנגלית

נוספים אירועים

אירועים נוספים

תאריך:
20.2
חמישי
שעה: 20:00

על ההקשבה | פרופ' דוד הראל, פרופ' רות קנר וקבוצת תיאטרון רות קנר

איש מדע מקשיב למוסיקת המילים. אשת תיאטרון מקשיבה לאיש המדע. שחקני קבוצת התיאטרון מקשיבים לשניהם ומדגימים. 
שיחה וקטעי משחק על הקשר בין שמיעה והקשבה, כוונה והבנה.


פרופ' רות קנר - במאית ויוצרת תיאטרון, פיתחה במהלך השנים שפת במה ייחודית ופורצת דרך. יצירותיה מתאפיינות בחקירה נסיונית של שפת הבמה, בפיתוח טכניקות של תיאטרון סיפור ותנועה, ובעיבודים בימתיים חדשניים של טקסטים ספרותיים ודוקומנטריים.  
קנר היא פרופסור מן המניין בחוג לאמנות התיאטרון באונ' ת"א, מביימת ומעבירה סדנאות בארץ ובעולם. מאז 2005, במאית בית בתיאטרון 'קאי'בטוקיו.


פרופסור דוד הראל - חתן פרס ישראל ב-2004 כיום נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, חבר סגל במכון ויצמן למדע מאז 1980, שימש ראש המחלקה למדעי המחשב ולמתמטיקה שימושית ודקאן הפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב.  עיקר תחומי התמחותו של פרופ’ הראל בעבר היו במדעי המחשב התיאורטיים  ובעשורים האחרונים הוא מתמקד בעיקר בהנדסת תוכנה ומערכות, במחקרים על מידול ושחזור של ריח ובמידול וניתוח של מערכות ביולוגיות. בין תחומי מחקרו, הוא חוקר כלים העוזרים לבינה המלאכותית, להקשיב, לפענח ולדייק טקסט מדובר.


קבוצת תיאטרון רות קנר הוקמה ב - 1998 ומאז מקיימת תהליכי חקירה בימתית שחותרים להעמקת אמצעי ההבעה במשחק, תנועה, עבודת קול וצליל וביטוי דרך דימויים חזותיים, לכינון יצירה שנובעת מהקשבה עמוקה לאמת אישית ואומנותית, בניסיון לייצר פואטיקה בימתית מינימליסטית בה לכל אלמנט יכולת ייצוג ויכולת השתנות.
 

אורך המפגש כשעה וחצי
 

קרא עוד קרא עוד