זוכה פרס הסרט הישראלי הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב 2024: פורטרט אישי- נשי של משפחה אריסטוקרטית גרמנית, חיי היומיום של וונדי, ביתה ונכדתה- בחווה שעל גדת האנז, בהם עולים שדים מהעבר הנאצי של המקום ומעכירים את מערכות היחסים בין השלוש. מבט קולנועי מעניין על העברה דורית של טראומה, שמהדהד גם את המציאות העכשווית.
נימוקי חבר השופטים:
"סיפור עוצמתי ורב - שכבות שעוסק בעבר כמו גם בהווה. הסרט מהפנט מתחילתו ועד סופו בדיומויו הכואבים של אדמה הספוגה בעבר מחריד ושל האנשים השואפים לטהר ולגאול אותה מחטאיה. דרך סיפורם של שלושה דורות של נשים , הסרט בוחן את המורכבות של אשמה, פוסט טראומה והעברה בין דורית, על ידי הצגת דמויות שסתירותיהן הפנימיות והמאבקים האתיים שלהן מוצגים בסבלנות וללא שיפוטיות, הרט מציף שאלות אוניברסליות ומעניק לנו הזדמנות להרהר בשאלות דומות לגבי האחו שלנו "
קנדה , גרמניה , ישראל, 2024 | 125 דקו ת | גרמנית, אנגלית ועברית| כתוביות בעברית
לאחר ההקרנה שיחה עם יוצר הסרט , פרופ' אבנר פיינגלרנט
פרופסור אבנר פיינגלרנט
במאי, חוקר ויוצר קולנוע עצמאי ישראלי. פרופסור מן המניין ודקאן הפקולטה לאמנויות בסמינר הקיבוצים. מיוזמי ומייסדי בית-הספר לאמנות הקול והמסך ופסטיבל קולנוע דרום במכללה האקדמית ספיר, ועמד בראשם במשך שמונה עשרה שנים. שימש כעורך אחראי של כתבי העת לקולנוע - מחברות קולנוע דרום, אוצרות דרום. מרצה אורח באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, האקדמיה לאמנויות הבמה של פראג " FAMU ", בית הספר לקולנוע בלודוויגסבורג, Filmakademie Baden Württemberg והתוכנית לתואר שני בתרבות הקולנוע באוניברסיטת חיפה. עבודת הדוקטורט שלו באוניברסיטת מזרח לונדון היא קריאה לאקניאנית של סרטי המסע בקולנוע האירופי. הקים עם הגר סעד שלום את חברת ההפקה סקינה בורדר פילמס במושב נתיב העשרה, בו התגוררו עד ל-7 באוקטובר.