מטרתו של פרוייקט זה הוא לאפיין את הצעדים הראשונים בחשיבה מנגנונית בביולוגיה בגילאי בית הספר היסודי. ע"י ראיונות של ילדים בכיתות ב עד ו אנו בודקים כיצד הם בונים הסברים מנגנוניים וכיצד הם מעריכים הסברים מסוגים שונים, מנגנוניים ושאינם מנגנוניים. מטרת העל של הפרוייקט היא פיתוח כלים שיסייעו לתלמידים להתקדם ביכולת החשיבה המנגנונית שלהם לגבי תופעות ביולוגיות.
אתרינו משתמש בקובצי קוקיס (Cookies) כדי לשפר את חוויית המשתמש על ידי שמירת ההעדפות שלך וניתוח תעבורת האתר. למידע נוסף על אופן השימוש שלנו בקובצי קוקיס (Cookies) אנא קרא/י את