חשיבה שיתופית בינתחומית מבוססת טקסטים ודמוקרטיה מתדיינת
צוות מוביל:
פרופ' ענת ירדן
צוות פרויקט:
ד"ר גילת בריל
ערן זפרני
תקציר:
פרויקט מחקרי זה בודק את ההשפעה של השתלמות מורים על קידום הוראה ולמידה דיאלוגית-ארגומנטטיבית סביב טקסטים המציגים נושאים שנויים במחלוקת. הפרויקט חוקר תופעה זו בצורה רב תחומית ועל פני תחומי הדעת השונים הנלמדים בבתי הספר: מדעים, מתמטיקה, ומדעי הרוח. הפרויקט ממומן על ידי הקרן הלאומית למדע כמרכז מצוינות להוראת משמעותית (ISF 2699/17) בשיתוף פעולה עם פרופ. ברוך שוורץ מהאוניברסיטה העברית בירושלים, פרופ. עינת הד-מצוינים מהטכניון, פרופ. מיכל טבח מאוניברסיטת תל אביב ופרופ. בוריס קויצ'ו מהמכון.
אתרינו משתמש בקובצי קוקיס (Cookies) כדי לשפר את חוויית המשתמש על ידי שמירת ההעדפות שלך וניתוח תעבורת האתר. למידע נוסף על אופן השימוש שלנו בקובצי קוקיס (Cookies) אנא קרא/י את