תאריך:
28.2.23
שלישי
שעה: 20:00

הנה אנחנו | סרטו של ניר ברגמן

סרטו האחרון של ניר ברגמן ("כנפיים שבורות", "הדקדוק הפנימי"), על פי תסריט של דנה אידיסיס יוצרת "על הספקטרום".

אהרון מקדיש את חייו לטיפול בבנו אורי, השניים חיים יחד בשלווה ובהרמוניה, רחוקים מכולם, כשאהרון עושה הכל כדי לגונן על אורי, נער בעל צרכים מיוחדים, מפני העולם שבחוץ. אבל כעת, כשאורי מתבגר, נראה שהגיע הגיל שבו כדאי שיעבור לגור בסביבה המתאימה לאנשים עם צרכים דומים לשלו. כשהם בדרכם לביתו החדש של אורי, השניים משנים כיוון ויוצאים למסע ברחבי הארץ, שישנה את חיי שניהם.

בימוי: ניר ברגמן משחק: נועם אימבר, סמדר וולפמן ושי אביבי, בתפקיד מרגש, נוגע ללב ומלא חסד.

ישראל   2021 | 94 דקות | עברית  | תרגום לאנגלית

הסרט נבחר להשתתף בפסטיבל קאן ב- 2020  וזכה בארבעה פרסי אופיר: לבמאי, לתסריט, ולשחקנים הטובים ביותר.

נוספים אירועים

אירועים נוספים

תאריך:
20.2
חמישי
שעה: 20:00

על ההקשבה | פרופ' דוד הראל, פרופ' רות קנר וקבוצת תיאטרון רות קנר

איש מדע מקשיב למוסיקת המילים. אשת תיאטרון מקשיבה לאיש המדע. שחקני קבוצת התיאטרון מקשיבים לשניהם ומדגימים. 
שיחה וקטעי משחק על הקשר בין שמיעה והקשבה, כוונה והבנה.


פרופ' רות קנר - במאית ויוצרת תיאטרון, פיתחה במהלך השנים שפת במה ייחודית ופורצת דרך. יצירותיה מתאפיינות בחקירה נסיונית של שפת הבמה, בפיתוח טכניקות של תיאטרון סיפור ותנועה, ובעיבודים בימתיים חדשניים של טקסטים ספרותיים ודוקומנטריים.  
קנר היא פרופסור מן המניין בחוג לאמנות התיאטרון באונ' ת"א, מביימת ומעבירה סדנאות בארץ ובעולם. מאז 2005, במאית בית בתיאטרון 'קאי'בטוקיו.


פרופסור דוד הראל - חתן פרס ישראל ב-2004 כיום נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, חבר סגל במכון ויצמן למדע מאז 1980, שימש ראש המחלקה למדעי המחשב ולמתמטיקה שימושית ודקאן הפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב.  עיקר תחומי התמחותו של פרופ’ הראל בעבר היו במדעי המחשב התיאורטיים  ובעשורים האחרונים הוא מתמקד בעיקר בהנדסת תוכנה ומערכות, במחקרים על מידול ושחזור של ריח ובמידול וניתוח של מערכות ביולוגיות. בין תחומי מחקרו, הוא חוקר כלים העוזרים לבינה המלאכותית, להקשיב, לפענח ולדייק טקסט מדובר.


קבוצת תיאטרון רות קנר הוקמה ב - 1998 ומאז מקיימת תהליכי חקירה בימתית שחותרים להעמקת אמצעי ההבעה במשחק, תנועה, עבודת קול וצליל וביטוי דרך דימויים חזותיים, לכינון יצירה שנובעת מהקשבה עמוקה לאמת אישית ואומנותית, בניסיון לייצר פואטיקה בימתית מינימליסטית בה לכל אלמנט יכולת ייצוג ויכולת השתנות.
 

אורך המפגש כשעה וחצי
 

קרא עוד קרא עוד