תאריך:
20.7.23
חמישי
שעה: 20:00

האירוע נדחה

שלום לכולם.

תזמורת הקאמרטה הישראלית מודיעה כי התקבלה החלטה לדחות את הקונצרט הקרוב במסגרת הסדרה "חושבים מוזיקה" אשר עמד להתקיים ביום ה' הקרוב ה-20.7 בשעה 20:00, באודיטוריום סלע למועד אחר בעונה הבאה.

ההחלטה נבעה בין השאר מהמצב הבלתי סביר בו החברה הישראלית נתונה בימים אלה, ולאור המחאות המתגברות וצפי החרפת הצעדים במשק בהמשך השבוע.

עדכון על מועד חלופי ימסר בהמשך.

הקאמרטה הישראלית ירושלים.

נוספים אירועים

אירועים נוספים

תאריך:
20.2
חמישי
שעה: 20:00

על ההקשבה | פרופ' דוד הראל, פרופ' רות קנר וקבוצת תיאטרון רות קנר

איש מדע מקשיב למוסיקת המילים. אשת תיאטרון מקשיבה לאיש המדע. שחקני קבוצת התיאטרון מקשיבים לשניהם ומדגימים. 
שיחה וקטעי משחק על הקשר בין שמיעה והקשבה, כוונה והבנה.


פרופ' רות קנר - במאית ויוצרת תיאטרון, פיתחה במהלך השנים שפת במה ייחודית ופורצת דרך. יצירותיה מתאפיינות בחקירה נסיונית של שפת הבמה, בפיתוח טכניקות של תיאטרון סיפור ותנועה, ובעיבודים בימתיים חדשניים של טקסטים ספרותיים ודוקומנטריים.  
קנר היא פרופסור מן המניין בחוג לאמנות התיאטרון באונ' ת"א, מביימת ומעבירה סדנאות בארץ ובעולם. מאז 2005, במאית בית בתיאטרון 'קאי'בטוקיו.


פרופסור דוד הראל - חתן פרס ישראל ב-2004 כיום נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, חבר סגל במכון ויצמן למדע מאז 1980, שימש ראש המחלקה למדעי המחשב ולמתמטיקה שימושית ודקאן הפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב.  עיקר תחומי התמחותו של פרופ’ הראל בעבר היו במדעי המחשב התיאורטיים  ובעשורים האחרונים הוא מתמקד בעיקר בהנדסת תוכנה ומערכות, במחקרים על מידול ושחזור של ריח ובמידול וניתוח של מערכות ביולוגיות. בין תחומי מחקרו, הוא חוקר כלים העוזרים לבינה המלאכותית, להקשיב, לפענח ולדייק טקסט מדובר.


קבוצת תיאטרון רות קנר הוקמה ב - 1998 ומאז מקיימת תהליכי חקירה בימתית שחותרים להעמקת אמצעי ההבעה במשחק, תנועה, עבודת קול וצליל וביטוי דרך דימויים חזותיים, לכינון יצירה שנובעת מהקשבה עמוקה לאמת אישית ואומנותית, בניסיון לייצר פואטיקה בימתית מינימליסטית בה לכל אלמנט יכולת ייצוג ויכולת השתנות.
 

אורך המפגש כשעה וחצי
 

קרא עוד קרא עוד
תאריך:
24.2
שני
שעה: 20:00

הנכס | הקרנה ושיחה עם דנה מודן

מסע רצוף הסתרות והטעיות, שמתחיל מסוגיות נדל"ניות אבל בעצם מתמסר לענייני הלב, בסרטה הראשון כבמאית של דנה מודן,  המבוסס על רומן גרפי עם יסודות אוטוביוגרפיים משפחתיים, שכתבה ואיירה אחותה, רותו מודן.


רגינה ונכדתה מיקה, נוסעות לפולין כדי להשיב את הנכס המשפחתי שהולאם במלחמת העולם השנייה. אלא שהמשימה מסתבכת מהר מאוד – רגינה מכריזה שהיא מוותרת על כל העניין ורוצה לחזור לארץ, מיקה לא יודעת מאיפה להתחיל, וקרוב - רחוק מרגיז של המשפחה חוזר וצץ בכל פינה. כשמיקה פוגשת מדריך תיירים נאה ומקסים ומתחילה להתאהב, מתפנה לרגינה הדרך למטרה האמיתית בגללה הגיעה לפולין מלכתחילה: למצוא את אהוב נעוריה, ממנו הופרדה לפני שבעים שנה.

 

"הנכס", משלב את אופיין השונה והדומה של האחיות מודן כיוצרות, ומהדהד את יצירותיהן הקודמות: מצד אחד, המשיכה למבט אירוני ולסיטואציות קומיות טבולות בהומור שחור הניכר בסדרות הטלוויזיה שיצרה דנה ("אהבה זה כואב", "ככה זה", "אבירם כץ"); מצד שני, אווירה חולמנית־מלנכולית שמאפיינת את סיפוריה ואיוריה של רותו. הצלם ירון שרף מיטיב לתרגם לקולנוע את החזון הוויזואלי של מודן המאיירת, וגם לצלם את ורשה באופן שמטשטש את העבר וההווה שלה לכדי זמן אחיד ותיאטרלי, מה שמשרת היטב את המסע שעושות הסבתא והנכדה בשבילי הזיכרון."  שני ליטמן גלריה הארץ

 

ישראל - פולין 2024 | 110 דקות | תרגום לעברית 


StageTalk לאחר ההקרנה , שיחה עם דנה מודן
 

קרא עוד קרא עוד