תאריך:
5.1.23
חמישי
שעה: 21:00

OTOTO - תזמורת 'ארמון בזמן'

שימו לב למחירים המיוחדים שלנו. 'ארמון בזמן' הינה תזמורת היבריד פורצת דרך, אשר הוקמה מתוך הצורך לשמוע וליצור להרכב כלי גדול המכיל כלים אקוסטיים ואלקטרוניים המבצעים מוסיקה מקורית. גוף מודולארי, הפועל מתוך רצון להרחיב את המנעד של המושג 'תזמורת', ומציג קונצרטים חיים לצד מיצבי סאונד. הנגנים הם קאסט סולנים מובילים בתחומם המתמחים במוסיקה כתובה ומאולתרת.

OTOTO היא יצירה בלתי צפויה מלאה בהתרחשויות. OTOTO מכילה רגעים פוליריתמיים וירטואוזיים, מרקמים אלקטרו-אקוסטיים, ושפת סימנים בין הנגנים והמנצח המאפשרת לתקשר וליצור בזמן אמת. היצירה מפרקת את המילה OTOTO כפי שהיא נשמעת: ה "O" מבטאת את הצלילים הארוכים, הנשימה, החלל הפתוח. ה "T" מבטאת את הגרוב, האירועים הריתמיים החוזרים והחתוכים.
כמו המילה, היצירה מחולקת ל-5 חלקים:
O, T, O, T, O. היא נוצרה כשיתוף פעולה עם התזמורת הקאמרית הישראלית ומאסטר טרילוק גורטו.

מאת מתן דסקל, שלו נאמן, ובשיתוף נגני התזמורת. אמן אורח: אהד פישוף

 

המנצח

מתן דסקל רקד בלהקת בת שבע, בלהקת יסמין גודר ובקבוצת המחול של איריס ארז. מנהל אומנותי, מנצח ומלחין של תזמורת ארמון בזמן, איתם מופיע בפסטיבלים רבים ברחבי הארץ והעולם. הלחין מוזיקה לעבודות קולנוע ומחול מאת הבימאים והכוראוגרפים תום ויינברגר, תומר היימן, אלה רוטשילד, בובי ג׳ין סמית׳ ובשמת נוסן שבוצעו ע״י NDT 2 (הולנד), NSP 2 (נורבגיה), Axis Dance Company (ארה״ב), Johannes Weiland Company Staas Theater Kassel (גרמניה) ועוד. יצירותיו יצאו לאור בחברות התקליטים Cala Records (ארה״ב) ו Cyland (רוסיה). ניצח על התזמורת הקאמרית הישראלית ותזמורת בנגלור (הודו). זוכה מלגות קרן שרת, מפעל הפיס, קרן רבינוביץ׳, אקו״ם, ומלגת ׳סידאיי׳ ליצירתיות דרך המכון הירושלמי למוזיקה בת זמננו. מלמד תנועה וסאונד. בעל תואר BA בקומפוזיציה וחינוך מוסיקלי.

 

 

אהד פישוף – אמן אורח
אמן ומוסיקאי היוצר במגוון תחומים רחב הכולל סאונד, מחול, וידאו, פרפורמנס וכתיבה. החל את דרכו האמנותית כמנהיג להקת נושאי המגבעת. מאוחר יותר עבר להלחין למחול, פרפורמנס ומיצבים. במקביל החל ליצור בתחומי אמנות נוספים. בשנות ה-90 התגורר ופעל בלונדון.
ב-1997 קיבל תואר
MA בלימודי מחול ממרכז לבן, מאז הוצגו יצירותיו לבמה ומיצבי הסאונד שלו באנגליה, יפן, ליטא, הולנד, טורקיה, שווייץ וישראל, כמו גם בביתן הישראלי בביאנאלה של ונציה, במסגרת פרויקט "Home" של אורי קצנשטיין.

מאז שחזר לישראל ב-2003 מרבה לשתף פעולה עם אוהד נהרין ולהקת בת-שבע. עיצב את פסי הקול של "MAX", "סדר", "שלוש", "פורו" ו"טלופאזה" ושימש כדרמטורג של "טלופאזה" ושל מופע הסולו של אוהד נהרין "פלייבק", אותו גם הפיק מוסיקלית. ב- 2004 הצטרף לצוות מורי הגאגא, שפת התנועה של נהרין.
בשנים האחרונות הציג עבודות וידאו וכוריאוגרפיה בישראל וביפן, הלחין ועיצב פסקולים לעבודות מחול בארץ ובחו"ל, הוציא שלושה אלבומים והשתתף במספר תערוכות קבוצתיות. נבחר כאמן של הקרן למצוינות בתרבות.

לצפיה בקטע וידאו קצר

 

ניצוח: מתן דסקל | חליל: רחל מזור | חצוצרה: רוי זוזובסקי | טרומבון: ירון אוזנה | סינטים: יונתן דסקל | כלי הקשה ומים: שלו נאמן | מערכת תופים: חגי פרשטמן | מחשב: אסף מידן | שירה: אהד פישוף | נבל: עדה רגימוב | גיטרה חשמלית: יונתן שחר | כינור: בנדיקט בינדוואלד | צ׳לו: שני בר | מפיק: דניאל רינג | ניהול: טל דונר


AFTER PARTY
לאחר המופע , שיחה עם המנצח ומייסד הלהקה, רקדן לשעבר בלהקת בת שבע , מתן דסקל

מחיר מיוחד לסטודנטים: 40 ש"ח, קוד קופון: סטודנט (יש להציג תעודת סטודנט בכניסה). 

נוספים אירועים

אירועים נוספים

תאריך:
20.2
חמישי
שעה: 20:00

על ההקשבה | פרופ' דוד הראל, פרופ' רות קנר וקבוצת תיאטרון רות קנר

איש מדע מקשיב למוסיקת המילים. אשת תיאטרון מקשיבה לאיש המדע. שחקני קבוצת התיאטרון מקשיבים לשניהם ומדגימים. 
שיחה וקטעי משחק על הקשר בין שמיעה והקשבה, כוונה והבנה.


פרופ' רות קנר - במאית ויוצרת תיאטרון, פיתחה במהלך השנים שפת במה ייחודית ופורצת דרך. יצירותיה מתאפיינות בחקירה נסיונית של שפת הבמה, בפיתוח טכניקות של תיאטרון סיפור ותנועה, ובעיבודים בימתיים חדשניים של טקסטים ספרותיים ודוקומנטריים.  
קנר היא פרופסור מן המניין בחוג לאמנות התיאטרון באונ' ת"א, מביימת ומעבירה סדנאות בארץ ובעולם. מאז 2005, במאית בית בתיאטרון 'קאי'בטוקיו.


פרופסור דוד הראל - חתן פרס ישראל ב-2004 כיום נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, חבר סגל במכון ויצמן למדע מאז 1980, שימש ראש המחלקה למדעי המחשב ולמתמטיקה שימושית ודקאן הפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב.  עיקר תחומי התמחותו של פרופ’ הראל בעבר היו במדעי המחשב התיאורטיים  ובעשורים האחרונים הוא מתמקד בעיקר בהנדסת תוכנה ומערכות, במחקרים על מידול ושחזור של ריח ובמידול וניתוח של מערכות ביולוגיות. בין תחומי מחקרו, הוא חוקר כלים העוזרים לבינה המלאכותית, להקשיב, לפענח ולדייק טקסט מדובר.


קבוצת תיאטרון רות קנר הוקמה ב - 1998 ומאז מקיימת תהליכי חקירה בימתית שחותרים להעמקת אמצעי ההבעה במשחק, תנועה, עבודת קול וצליל וביטוי דרך דימויים חזותיים, לכינון יצירה שנובעת מהקשבה עמוקה לאמת אישית ואומנותית, בניסיון לייצר פואטיקה בימתית מינימליסטית בה לכל אלמנט יכולת ייצוג ויכולת השתנות.
 

אורך המפגש כשעה וחצי
 

קרא עוד קרא עוד